Order Guidelines

Thursday, May 31, 2012

Disaster Tak Disaster


Assalamualaikum. Hola. Disaster betul. Memang best dapat order, tapi gam UHU dah habis kat rumah and memang susah dak dak dah tak reti bawak kereta ni nak keluar rumah untuk beli gam. Haihhh benda ni le selalu buat kerja tertangguh, dah le esok gua nak post dah bebarang ni. Ate jahitan tepi semua tak boleh buat sebab nak menyatukan (cey.. bersatu kome) dua keping felt menjadi satu dengan lebih mantap, tegap dan padu umpama pasukan Grak Grak Khas~ Gerak Gerak Khas~ memerlukan gam UHU..... Y u no buy that demmm thing earlier.. T__T

**ehem. Demmm tu tak membawa apa apa maksud. Tolongggla dalam kamus BI pon tak pernah wujud perkataan demmm. hahahahahahahahaa

Okay now yang kat tu, gambar kat atas tu, adalah kad hepi bday yang customer ai order. Di samping tu, ade juge add-on order (amek kau.. add-on..). Tapi gambar ni je boleh tayang dulu buat pembuka selera. Tak macho la kalau upload semua order sekali tambah-tambah kalau diorang tu semua dalam keadaan tak mandi, tak bersikat dan berbedak wangi lagi. Eh I mean diorang tak siap trim bagi kemas lagi la~

Lagi satu ni, gua tension. Dah berapa hari dah tak dapat upload video Hazim buat untuk grand dinner tu kat FB (double loser for yeww fb. slow nak mams kalau nak upload video lalu Youtube pon bersorak menjulang kemenangan). Eh Youtube kau pon sama je. Berapa hari gak la try upload. Bukak laptop tengah hari, upload, ha sampai pukul 4 pagi pun tak habis upload lagi. Tapi agaknya Youtube ni ada learnt behaviour macam haiwan-haiwan di rimba jugak kot.. Hari ni gua dah berjaya upload! Walaupun mengambil masa dari tengah hari sampai ke awal pagi (4 pagi jugak) tapi at least dia habis upload pada jam 4 pagi. Haritu dan semalam pukul 4 pagi pun still 60%. Whaddd mannn...

Syukur alhamdulillah ngat2 sebab video dah dapat upload! Tapi yang disasternye... Tak sangka macam geteq gile username youtube gua. Entah bile ntah buat tu.. Bajet nak letak nama timangan saudara mara lettew, and yang pasti nak letak nama ayah jugak. Tapi end up macam geteq je nama timangan tu =.= and dah penat google cari macam mana nak tukar username, sekali terbaca terus penjelasan pakcik youtube bahawasanya TAK BOLEH DAH TUKA USERNAME MELAINKAN KAU DELETE AKAUN SEDIA ADA DAN BUAT AKAUN BARU (muka troll pls). Jahat gile... main kotor.. Dah terlambat untuk gua delete account dan buat account baru. Betapa jerihnya nak upload satu video ni.. nehi kabhi nehi... Pape pun nama tu sikit punye horror la... Nak tau, pi carik sendiri account aku! Hahahaha!!

Nampaknye gua takkan upload video tu kat sini dalam entri ni.. Nanti macam kantoi busuk sangat le kan kengkonon nak rahsie-rahsie username sekali letak lak video kat sini, memang kurang bijak lah tu. Hehe k bye.

Eh anyway, gua buat kad untuk tempahan orang lain, and at the same time gua tempah handmade kad dari classmate gua, Hazim. Comel dowhhh doodle2 dia. Korang nak beli handmade kad boleh le consult dengan dia. Seriously comel. Nanti kat BTN nak tengok kad tersebut secara live, leh tangkap-tangkap gambar and then upload kat blog, then buat review sikit kengkononnye testimoni lettew. hikhiks comeynye~ Oh untuk perasmian ini, korang leh tengok blog doodle dia kat SINI. eh perasmian apa pulak ni. Btw link blog dia senantiasa ada kat sidebar blog ni. Kalau rajin g le terjah dia. Dia suke kot main terjah-terjah ni (teknik imbas kembali: menakutkan gua dengan anis kat BA pada waktu malam dulu)

So kesimpulannya, disaster tak disaster, gua memerlukan tido. eh.

Kthxbye Assalamualaikum!!

No comments:

Post a Comment