Order Guidelines

Saturday, February 22, 2014

My First Doodle Order!

Assalamualaikum

Masa baru cuti haritu, aku ada dapat first tempahan berbayar hihi. Tengs to Fuzah my collagemate! Dia bagi gambar usrah dia untuk aku lukis. Well, aku takde la lukis sama sebijik. Just sama sikit tang baju/tudung la. Asalkan ada nampak cam orang tu.


Memandangkan aku lukis one-by-one, bila nak dicantumkan semua baru perasan ratio badan setiap satu tu, tak sama! Haha nasib baik Fuzah tak kisah, yela first time amik order kot. Hehe

Design ni Fuzah request untuk print pada mug. So, inilah hasilnya! Jazakillah khair Fuzah!





 Oh ya. Aku baru test-test buat mata ala-ala anime (yela sangat) hihi. Selama ni kartun aku semua mata dot dot je kan?? Ha hambik marilah kita mencuba sesuatu yang baru! Aku cerita perihal mata ni kat entri ni. Nasib baik teringat aku dah penah membebel pasal benda ni kat blog ni kalau tak dah termelalut menaip lagi panjang tadi hihi.


Nak tanya pasal tempahan doodle? Boleh email ke laena_kim@yahoo.com atau pm di facebook saya! :)

No comments:

Post a Comment