Order Guidelines

Tuesday, April 3, 2012

Manipal, Trial, Raju Rastogi

Assalamualaikum..

*ILIANA melakonkan watak sebagai GUA*

Okay hari ni 2nd day trial. Err perlu ke gua update setiap hari blog ni? Haih takde hal pun. Update blog amik mase berapa minit je pun, nak tido pun tak sempat. So tadi paper Chemistry P2, English B P2, dan Business and Management P2.

Buat essay english rasa macam biasa-biasa je penat menulisnya, tapi gua heran asal jawab paper bisnes je, mesti sakit tangan tahap sampai ke tulang. Tangan rasa macam dah bukan tangan dah. Tapi bila fikir-fikir balik, memang le. Jawab paper bisnes lagi panjang dari jawab essay. Essay tu paling-paling tidak pun 6 perenggan, jawab bisnes 1 soalan dah macam 1 perenggan essay. Ada 3 soalan kena jawab dan dalam setiap soalan tu ada la lebih kurang 4, 5, 6 anak soalan. Ada jawapan ringkas, ada jawapan panjang. Tapi kesimpulannya hampir kesemua soalan kena jawab macam karangan =.='' penatttttt!!

Oh ya, tadi Puan Siti Mariyam yang merupakan IB Placement Officer kat KMS ni datang ke dewan untuk distribute borang application untuk Manipal. Kat dalam borang ni tulis Melaka Manipal la sebab urusan-urusan kat sini semua Melaka Manipal yang uruskan.. (eh betul ke. Gua bantai je). Kalau lepas point, merasa la gua masuk Manipal kat original Manipal kat India tu 2 tahun, pastu sambung 3 tahun lagi kat Malaysia. Insha Allah kalau diberikan rezeki oleh Allah.. Ameen!


Oh ya, tadi habis paper bisnes, gua cakap kat Nabila sambil jalan balik ke asrama;

"Weh tau tak, tadi sepanjang exam dalam kepala kita asyik ada nama Raju Rastogi je."

Tau tak sapa Raju Rastogi? Tu watak dalam cerita 3 Idiots tu. Tapi entah la. Dalam banyak-banyak nama, asal nama Raju Rastogi gak yang melekat?

Tu la, gua lebih lebih kurang tadi buat muka macam ni la masa tengah exam,

Pastu kan, tau tak apa Nabila jawab?

"Ha! Pagi tadi kan, masa nak bangun tido, aku bangun-bangun je dalam kepala aku ada macam Raju Rastogi~ Raju Rastogi~"

Heh?? Apakah semua ni? Kenapa Raju Rastogi? Kenapa bukan Punshuk Wangdu ka.. hahahaha
Tapi gua boleh bayang la mesti muka Nabila macam ni masa lepas bangun tido pagi tadi;

Pape pun, minggu ni memang hectic. Just imagine, 3weeks exam is done within 1 week only? Hari hari exam sampai pukul 5 pm. Gua dah la selalu lepas habis skola terus tido, kalau tak gua tak leh nak study waktu malam. Asyik nak tido je. Ni pulak langsung tak dapat tido. Malam lak berjaga sampai pukul 2am. Maknanya sehari gua dapat tido dalam average 4 jam je??? arghhh!! Tak tahan beta. Kbye.

No comments:

Post a Comment