Order Guidelines

Monday, December 26, 2011

Skirt Baru ♥

Assalamualaikum 


Wuhuu saya telah membeli skirt baru!



Bestnya dapat skirt baru. Habis jugaklah separuh daripada elaun bulanan (budak KMS mesti boleh tau harga skirt ni secara tepat. haha). Tapi baru ni Iliana berbelanja duit elaun. Selama kat kolej, pakai duit raya je. Banyak tak duit raya gua sampai boleh menampung kehidupan gua kat sana??? Sehingga sekarang masih berbaki. hahaha

Skirt ni kain cotton, corak * kecik-kecik. Besttnyaaaaaaa! Btw, skirt ni sangat panjang. Bila dipakai macam dalam gambar tu, dia punya getah bukan kat paras pinggang lagi, tapi dah sampai ke level organ perut. Bukan perut aka abdomen tu ya, kat paras organ perut. Take note. haha




Tu, nampak tak tu kat mana kedudukan 'stomach'? Ha kat paras situ la skirt ni dipakai -..- Ibu kata kena potong. haha. Sapa yang tinggi sangat pakai skirt panjang macam ni? Aku ingat aku ni dah cukup tinggi bagi seorang perempuan :S



Ni corak skirt tu. Ai sukeeeee sangat !

Kbai.

Assalamualaikum ♥

No comments:

Post a Comment