Order Guidelines

Monday, June 21, 2010

I don't like pink, but I don't hate it



KON berkata : hahahahaha.... siapa suka kaler PINK ?? hahaha...tidak bagi saya ya. saya tak suke kaler pink...tak suke..tak suke... dan tak suke.... tapi, kenapa saya ade banyak barang kaler pink ni???? saya dah musykil..knp kadang-kadang kalau nak beli barang, barang yang kaler pink ni nampak lebih menarik? apa salah saya sampai saya nampak Pink itu menarik??



1. wrislet dari Button My Buttons

beli secara atas talian (ceheheh). masa tu bulan Januari 2010, bulan promotion untuk handmade wrislet by cik Shahida Shariff ni, so dapat beli dengan harga RM 19.00 aje.. kaler pink, tapi cantik, dan agak comel. so, SAYA SUKE.



2. set sikat-sikat, cermin dan ade kepit rambut tu.

saya beli di..........Sri Putri di Greentown Mall. HAHAHAHAHA...ni nak bawak gi KMS ni ! haha. ade dua kaler kalau x silap. tapi Pink ni nampak lebih menonjol dan cantik, sbb tu amik si Pink ni. haishh...mula-mula nak beli sikat yang satu-satu aje, tapi bila tgk sikat satu set ni, rase baik beli yang ini, murah je pon. RM 7.90 per set kot. so, SAYA SUKE.



*sticker tu comel mcm amani pakai baju kaler PINK haha*

3. sticker

beli di Greentown Mall juge, tingkat atas, yang ade kedai PC kat bekas kedai Hot Market tu. mula-mula just nak beli sticker transparent tu, tapi..bila tgk ade byk corak, saya katakan Bye-bye padamu plastik transparent..rase mcm x menarik puak transparent ni... lepas tu, corak yang saya idam-idamkan tak ada pulak, then kakak saya yang jumpe corak ni. saya mula-mula macam ni ---> o.0'' PINK ?? then cari cari dan cari corak lain, tak de yang bez. HEH. ibu cakap ---> cantik le tu. saya cakap ---> cantik ey? cantik? cantik? okey, saya beli ^^, lagipun, harganya MURAH je..hahaha...so, SAYA SUKE.



4. bantal radio

sangat geteq je bende ni. beli masa form 3. harga dlm kurang dari RM20.00. mase mula-mula teruja gak la nak dengar lagu dari dlm bantal, tapi dah lama-lama...blah a kau bantal. ini xde pilihan warna, pink aje.



5. tempat gantung-gantung versi saiz kecik punya

yeah...nak bawak ke KMS ! ade kaler lain, kalau x silap kaler biru n hijau kot. x menarik langsung kalernye..mcm x berseri. haha. so, terpaksa jugak kot amik kaler pink. HAHA




6. berus baju

bawak ke KMS jugak ! x ingat ade kaler lain ke x. tapi kaler pink untuk berus ni nampak sangat...erm...menarik?




7. mr Dolphin

tempat letak kaki saya mase tido. padan muke, dah x berseri seperti dahulu lagi..muahahahaha... ade dua kaler, satu biru, dan satu lagi pink. cey, mula-mula nak beli kaler biru, kononnye x nak PINK ! tapi, seriously, biru tu x lawa..nampak buruk..ibu ckp kaler pink lagi cantik. so, amik la kaler pink. *saya bkn jenis membeli bende2 mcm ni sgt. mase tu saje nak beli sbb nak pindah rumah baru. haha. saya terperasan sesuatu baru-baru ini...muncung mr dolphin dah kena conteng dengan pensel (dlm bulatan merah tersebut).. ade word..rahsie, x nak cakap apa wordnye. HAHA. saya mengesyaki ini perbuatan adik saya. HUH




8. kasut crocs tiruan :D

baru aje hari tu beli, sebab masa tu pakai kasut sarung, banyak jalan, dah sakit kaki. melecet. urgh. nampak kasut ni. YA..tiruan. saya tau. haha. tapi saya nak jugak beli sebab kaki sakit, n lagi satu, bole bwk ke KMS ! hahahahahaha lagi dan lagi...nampak comel lak tgk kasut ni. kaler putih ade, tapi, nampak mcm lebam. HAHA. x putih bersih, jadi amik la PINK. sigh~dalam bulatan merah tu ade lambang crocs yang kontroversi serupa mcm kalimah ALLAH kan? okay dah kena kikis da. haha. padan muke kau crocs, dah cacat. da la tiruan, pastu jadi buaya cacat lak. wahaha...tahniah buatmu kasut. kasut crocs yang ori mahal kan..pendapat saya, buat apa beli kasut mahal2. kasut murah2 pon selesa jugak. beli kasut mahal2 sampai beratus-ratus tu ibarat memijak duit. woih aku syg duit woih..no no no... kasut ni murah je, so, SAYA SUKE.




jeng jeng jeng...ini sebagai tambahan aje..cantik x??? wahahaha...nak buat jadi kotak pensel la. okey, pink tetap ada nampaknya....



jeng jeng jeng !! saya suke kotak ini. ibu belikan. ke KMS lagi dan lagi serta lagi lagi...





okey la tu, amani pon pakai kaler pink..dia cute..haha..
bkn nak tayang barang2 ni, dan juga bukan untuk dijual, tapi saje nak buat sebagai persoalan,
KENAPA BANYAK SANGAT PINK NI??

No comments:

Post a Comment