Order Guidelines

Saturday, November 12, 2011

GUA

gua sakit kepala le.

adakah ini kerana makan asam pedas yang gila pedas kat RnR Seremban tadi,
ataupun kerana berkejar-kejar nak siapkan essay Theory of Knowledge yang cikgu suruh hantar hujung minggu ni?

haih Theory of Knowledge..gua sangat tak larat nak buat lu.. tapi gua gagahkan jugak...
kenapa theory yang gua kemukakan selalu lain yang diinterpretasikan oleh cikgu? ke gua memang betul-betul bukan berjiwa ToK?? hahahaha MEMANG!

tapi kadang-kadang ai suke sangat kat ToK sebab memang diri ni macam ToK. Theory-theory, segala macam kes dalam ToK, gua sangat suka! Tapi bila nak di-ToK-kan, gua failed !

hahaha

Insha Allah nak siapkan malam ni! =.=''

oh ya, tadi kitorang g menonton teater Badai Semalam.. haha

yang pentingnya yang nak ditekankan kat sini ialah..
gua hanya beberapa meter je dari Aaron Aziz tapi Aaron Aziz tak nampak gua! (ala dah la dapat seat kat atas. takde maknenye Aaron nak nampak gua)

Nanti nak update blog pasal kisah menonton teater! tapi nanti-nanti lah. ToK gua dah memanggil gua =.=

Lagi sekali nak cakap, GUA SAKIT KEPALA ni.

No comments:

Post a Comment